Conditii generale de transport persoane
Pentru circulatia de transport persoane în trafic national si international desfasurat de SC REAL CONSTRUCT MANAGEMENT SRL ''Drobeta Turism''
1. APLICABILITATEA ACESTOR CONDITII:
- 1.1. Pasagerii se obliga sa respecte Conditiile Generale de Transport si prevederile in vigoare ale Legii Transporturilor din Romania si a celorlalte state in care pasagerul calatoreste.
- 1.2. Pasagerii se obliga sa respecte prevederile tarilor tranzitate,referitoare la documentele de intrare/iesire,prevederile vamale, financiare si administrative, referitoare la persoana sa sau bagajele sale.
Transportatorul si agentii sai nu-si asuma nici o responsabilitate in cazul in care un pasager nu respecta prevederile mentionate.
- 1.3. Daca unul sau mai multi pasageri sunt retinuti si debarcati in frontiera pentru motive referitoare la formalitatea de trecere a frontierei, bagaje ilicite sau ilegale si timpul de rezolvare al problemelor depaseste 30 de minute, autocarul isi va continua calatoria dupa consumarea celor 30 de minute.
- 1.4. Rezervarea locului sau obtinerea biletului de calatorie confirma insusirea si recunoasterea de catre titular a Conditiilor Generale de Transport.
2. BILETE/REZERVARI:
- 2.1. Biletul de calatorie este personal,nominal sau nenominal. Nu poate fi transmis altei persoane si trebuie sa se gaseasca in permanenta asupra calatorului pe toata durata calatoriei.
Calatorul are obligatia sa prezinte biletul atat organelor de control ale Statului Roman, cat si organelor de control proprii ale transportatorului.
- 2.2. Biletele se pot achizitiona in avans, fiind astfel garantat locul pe cursa dorita, cu exceptia cazurilor in care cursa este anulata. In aceasta situatie, posesorii biletelor nominale sunt anuntati telefonic si reprogramati pentru o alta cursa (in limita locurilor disponibile) sau primesc contravaloarea biletului achizitionat (exceptie – posesorii biletelor nenominale).
- 2.3. Biletele pierdute, distruse,furate sau neprezente la titular, atat la imbarcare cat si in timpul unui control, nu se inlocuiesc si nu se vor emite duplicat, solutionarea este cumpararea unui alt bilet.
Calatorul trebuie sa pastreze biletul de calatorie, in permanenta asupra sa, pe toata durata cursei.
- 2.4. Pretul biletului este conform tarifelor in vigoare din ziua emiterii, nu din momentul rezervari.
- 2.5. Biletele emise nu se pot returna sau inlocui, (execptie-cazurile in care transportatorul anuleaza cursa respectiva).
- 2.6. Calatorul trebuie sa respecte inscrisurile de pe bilet si statiile transportatorului.
- 2.7. Biletul isi pierde valabilitatea la terminarea cursei.
- 2.8. Cumpararea biletului(online sau din agentiile noastre) constituie dovada incheierii contractului de transport.
- 2.9.ANULKARE BILET: Calatoria poate fi anulata de catre pasager cu 24 ore inainte si prezentarea la una din agentii noastre,in timpul optim(24ore).
Se vor înapoia biletele emise si se va primi contravaloarea a 50% din pretul acestora.
- 2.10. Reprogramarea BILETULUI: se poate face la una din agentiile noastre cu cel putin 6 ore inainte de plecarea cursei respective, platindu-se o taxa de 25% din pretul unui bilet intreg(exceptie fac biletele reprogramate mai devreme, pentru care nu se percepe nici o taxa, dar este obligatorie prezentarea la una din agentii, pentru modificare).
Aceasta regula se aplica inclusiv persoanelor care au achizitionat bilete cu diferite reduceri (bilete promotionale, pensionarii, copiii, persoanele cu handicap,etc).
- 2.11. REZERVAREA este orientativasi se face cu minim 24 de ore inainte de plecare (exceptie-rezervarile online,care se fac cu 2 ore inainte de plecare). Garantarea locului se face prin cumpararea biletului pe cursa dorita(online sau agentie).
Caz in care trebuie sa comuniceurmatoarele date:
- data si ora calatoriei,
- statia de imbarcare,
- statia de destinatie,
- datele persoanei care circula (nume,prenume,nr. de telefon),
- numarul de persoane (se va specifica daca sunt minori),
- se va specifica daca calatorul este insotit de animale de companie sau daca detine bagaje suplimentare peste limita necesara(cf.punctul 5.2);
- 2.12. Biletele nu se fac pe tipul de masina.
Ne rezervam dreptul de a selecta pasagerii in functie de distanta calatoriei dorite.
- 2.13. În cazul în care datele solicitate nu sunt furnizate, SC REAL CONSTRUCT MANAGEMENT SRL îsi rezerva dreptul de a nu efectuat operatiunea solicitata de catre persoanele vizate.
Furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie.
3. BILETE ONLINE / REZERVARI
3.1. Biletele achizitionate online nu pot fi returnate sau reprogramate.
3.2. Creare Contului se face pe numele persoanei care calatoreste,nu pe numele persoanei care creeaza contul.Imbarcarea se face pe baza buletinului al titularului biletului(atat fizic, cat si propriu).
3.3. Plata se poate face cu orice card,chiar daca nu este al titularului de cont.
ATENTIE!!! Orice greseala efectuata de data, de statie,de nume sau din orice alt motiv, nu se pot returna contravaloarea biletului.
4. Locuri preferintiale
Locurile preferintiale, sunt locurile din primul randul si al doilea rand,din autocar(1-4-primul rand,5-8-randul urmator, din autocar sau microbuz).
Locurile preferintiale se taxeaza suplimentar, la cerinta pasagerilor.
4.1.1. Pretul este afisat in agentii.
4.1.2. Plata se face in agentiile noastre,cat si la sofer,in limita locurilor disponibile preferentiale (1-8).
4.1.3. Locurile din fata sunt ocupate de calatori care au cel putin varsta de 12 ani.
4.2 REDUCERI BILETE (COPII, PENSIONARI, PERSOANE CU HANDICAP):
A. REDUCERE COPII:
-Copii 1-5 ani (5ani neimpliniti) reducere 100% fara loc (beneficiaza un singur copil din familie, restul copiilor vor fi incadrati cu 50% reducere/copil - cu loc).
-Copii 5-9 ani (9ani neimpliniti) reducere 50% cu loc.
Pentru a putea beneficia de aceste reduceri este necesar sa se prezinte la cumpararea biletului un document de identificare a copilului (certificat de nastere, pasaport).
In cazul neprezentarii documentelor solicitate se va plati biletul la pretintreg.
B. REDUCERE PENSIONARI / detinuti politici:
-Reducere 50% la pensionari in baza cuponului de calatorie.
Reducerea se face in baza cuponului si pe baza de buletin de identitate (circula persoana care este titulara pe cupon).
- Reducere 100% la detinuti politici in baza cuponului de calatorie.
Reducerea se face in baza cuponului si cartea de identitate (circula persoana care este titulara pe cupon, cat si persoanele de gradul 1,conform legii in vigoare).
C. REDUCERE HANDICAP:
- Persoanele cu handicap au reducere 100% in baza cuponului (titular, insotitor, asistent)
-Persoana cu handicap (titular, insotitor, asistent) beneficiaza de reducere 100% pe baza de legitimatie, buletin si cupon (titular).
Reducerea se face in baza cuponului si cartea de identitate (circula persoana care este titulara pe cupon).
5. BAGAJE:
- 5.1. Pentru trimiterea coletelor se percep urmatoarele taxe:
- plic - 10 RON,
- sacosa/geanta - 15 RON,
- coletele voluminoase,fragile - se discuta in agentie.
Valoarea despagubirii in cazul pierderii este de 50RON/colet/persoana.
Nu raspundem de produsele ce se afla in colete, de colete fragile sau perisabile.
Inainte sau dupa imbarcare, pasagerii, nu au voie sa primeasca colete de la alte persoane, pentru a fi transportate. In cazul respectiv se poate anula biletul de calatorie.
- 5.2. In pretul biletului este inclus bagajul de mana (geanta de mana) si o sacosa (plasa, troler, geanta) in limita a 25kg.
Calatorii care detin mai mult de o sacosa(geanta,plasa,troler)/persoana vor plati o taxa pentru fiecare bagaj suplimentar (10 ron/ bagaj).
- 5.3. In salonul autocarului pot fi transportate numai bagaje de mana, care pot fi tinute in mana sau in plasa portpachet.
- 5.4. Este strict interzisa urcarea in salon cu mancaresau produse ce pot da un miros neplacut.
- 5.5. Pasagerii sunt obligati ca pe traseu, in spatiile de oprire, sa-si supravegheze bagajele.
Transportatorul nu raspunde de bagajele incurcate sau furate.
- 5.6. Transportatorul nu este responsabil in cazul pierderii, furtului sau deteriorariibunurilor de orice natura aflate in portbagajul vehicolului sau in bagajul de mana al calatorului.
Deteriorarea unor bunuri in cazul unor accidente de circulatie in care este implicat mijlocul de transport, este suportata de societatea de asigurare la care transportatorul detinepolite de asigurare(in limita asigurari).
- 5.7. Pasagerii sau clientii care trimit colete,au obligatia sa depuna orice reclamatie,referitoare la pierderea/furtul sau deteriorarea bagajelor, imediat dupa sosire, la echipajele delegate sau agentiile Drobeta, in scris sau telefonic.
Orice reclamatie ulterioara nu va mai fi luata in considerare.
Despagubirea este de 50ron/persoana daca se dovedeste ca este din vina transportatorului.
- 5.8. Transportatorul isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment tarifele, statiile, sau orarele de circulatiefara nici un preaviz.
- 5.9. Cumpararea biletului presupune implicit acceptarea prezentelor '' Conditii Generale de Transport Persoane'' de catre calator.
- 5.10. Transportatorul va depune toate eforturile pentru a transporta pasagerul si bagajele sale intr-un termen rezonabil.
- 5.11. Transportatorul nu isi asuma nici o responsabilitate pentru intarzierile curselor si/sau pentru pierderile suferite de catre pasager, ca urmare a acestor intarzieri.
Orele de sosire depind de timpul de asteptare din granite si de traficul de pe sosele.
De asemenea transportatorul nu isi asuma nici un fel de raspundere, in situatia in care cursele sunt deviate de la traseul inscris in graficele de circulatie , de catre organele de politie sau pentru stationarile prelungite ordonate de orice institutii abilitate ale statului.
- 5.12. Transportatorul are dreptul, oricand, sa anuleze o cursa in cazul amenintarii existentei unei blocade, greve,conditii meteorologice nefavorabile,miscari sociale,probleme tehnice ale autocarului sau alte circumstante ce ar putea fi un impediment pentru efectuarea calatoriei.
- 5.13.In cazul anularii cursei din motivele enumerate la punctul 5.12 din partea transportatorului, toate rezervarile si biletele cumparate vor fi reprogramate in functie de acceptul pasagerului, in limita locurilor disponibile sau se va returna contravaloarea biletului.
6.TRANSPORTUL ANIMALELOR DE COMPANIE
Inainte de a pleca intr-o calatorie cu animalul dumneavoastra de companie, trebuie sa va informati cu privire la conditiile de transport cu autocarul.
Animalul de companie poate calatorii in salonul autocarului sau in cala, daca sunt indeplinite urmatoarele conditii:
- sa fie anuntate inca din momentul in care pasagerul isi face rezervarea sau achizitioneaza biletul de calatorie,
- biletele de calatorie aferente se achizitioneaza anticipat, atat pentru pasager cat si pentru animalul de companie, fara ca animalul sa ocupe scaunul,
- pasagerul trebuie sa fie in posesia unui carnet de sanatate, sa fie consultat cu maxim 72 de ore inainte de plecarea in cursa de un medic veterinar care confirma in carnetul de sanatate diagnosticul '' CLINIC SANATOS'',
- sa nu fie gestante,
- sa nu provoace disconfortul celorlalti pasageri,
- sa aiba achitat tariful aferent deplasarii animalului de companie (tariful practicat este similar cu pretulplatit de pasager pentru deplasarea pe traseul dorit fara a se aplica reduceri),
- sa fie transportate in cusca standard,
- un pasager poate transporta numai o singura cusca (un singur animal de companie).
Transportatorul nu raspunde de animalul de companie pe perioada transportului.
Daca pasagerul nu indeplineste conditiile de mai sus i se refuza transportul animalului de companie.
7. REDUCERI/ PROMOTII- OFFLINE/ONLINE:
- Reducerile si promotile offline sunt afisiate in agentiile noastre.
Reducerile si promotile online sunt afisiate pe site-ul nostru www.drobetaturism.ro sau prin aplicatia, si sunt active in momentul achitarii biletului de calatorie online (nu in momentul rezervari online).
Biletele online pot pot beneficia de preturi si promotii speciale.
Rezervarea facuta online nu benefeciaza de promotia sau reducerea la data respectiva, decat prin cumpararea biletul online.
Preturile pentru biletele online sunt afisiate pe siteul www.drobetaturism.ro si in aplicatie.
8. OBLIGATIILE PASAGERILOR:
- Este interzisa folosirea aparatelor de radio,casetofoanelor, a mini TV-ului, videoului sau a instrumentelor muzicale in autocar.
Folosirea acestora este permisa numai daca volumul sunetului este potrivit la un nivel astfel incat sa nu deranjeze ceilalti pasageri (este indicat folosirea castilor audio).
• Pasagerilor le este interzis:
- deteriorarea sau murdarirea autocarului,
- fumatul in autocar,
- consumul de bauturi alcoolice sau produse alimentare,
- obstructionarea in orice fel a conducatorului auto sau a celorlalte persoane din echipaj,
- cauzarea de neplaceri sau disconfort calatorilor din autocar sau altor participanti la trafic.
- • Transportatorul are dreptul de a refuza transportul sau de a-l intrerupe (fara dreptul la o despagubire sau rambursare a pretului biletului) in cazul in care pasagerul:
- nu respecta conditiile contractului de transport,
- incalca legile pe teritoriul Romaniei sau al celorlalte state prin care calatoreste,
- este intr-o stare care indica o boala contagioasa,
- are un comportament necivilizat in autocar sau fata de ceilalti calatori si pune in pericol sigurantacelorlalti calatori tulburand astfel calatoria,
- se afla sub influenta drogurilor sau a bauturilor alcoolice.
- Este responsabilitatea calatorului, sa se asigure ca detine toate documentele de calatorie necesare tranzitarii sau stationarii pe teritoriul unei tari straine, cum ar fi pasaport, vize, adeverinte medicale,etc
- In cazul opririi regulate de pe traseu, calatorii trebuie sa se intoarca la autocar, in timpul anuntatinainte de oprire.In caz contrar, autocarul va pleca din statie, neasumandu-si nici o responsabilitate pentru consecintele acestui fapt.
- In cazul intreruperii calatoriei din vina calatorului, biletul de calatorieisi isi pierde valabilitatea,iar contravaloarea acestuia nu se returneaza.
- Pe tot parcursul calatoriei calatorul trebuie sa respecte conditiile si regulile de sigurantaale autocarului (obligatorie purtarea centurii de siguranta),reguli ce sunt afisate sau comunicate verbal.
- Pasagerii au obligatia sa se informeze despre conditiile de transport si costul biletului pentru cursa dorita, inainte de emiterea biletului.
- Orice reclamatie/ sesizare poate fi depusa de clienti la terminarea cursei la una din agentiile noastre prin condica de reclamatii sau pe mail: reclamatii@drobetaturism.ro.
Durata de solutionare este de 30 zile de la data depuneri reclamatiei.
INFORMARE
- In data 25 mai 2018 devine aplicabil Regulamentul European 2016/679 privind protectia persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal ?i libera circula?ie a acestor date.
Scopul principal al acestuia este cre?terea nivelului de protec?ie a datelor personale ?i crearea unui climat de încredere care sa permita fiecarei persoane controlul asupra propriilor date. Astfel, consideram ca este un moment potrivit sa te informam cum protejam datele tale personale ?i cum ne însu?im prevederile Regulamentului.
CE DATE CU CARACTER PERSONAL FURNIZATE DE CATRE CLIENTI PRELUCRAM?
- 1. Pentru înregistrarea (crearea unui cont de client) pe site-ul nostru www.drobetaturism.ro, clientul va furniza urmatoarele informatii:
* Nume si prenume;
* Numar de telefon;
* Adresa de email valida.
* Ci (optional)
* Adresa domiciliu
- 2. In cazul efectuarii unei rezervari sau plasarii unei comenzi, clientul va furniza urmatoarele date cu caracter personal:
* Nume si prenume;
* Adresa completa;
* Numar de telefon pentru contact;
* Adresa de email.
* Ci(optional)
* Adresa domiciliu
CUM ADMINISTREZI ACORDURILE EXPRIMATE?
- 1. Prin completarea datelor tale, în formularul de creare de cont si/sau de comanda, declari ca accepti neconditionat ca datele tale personale sa fie incluse în baza de date a companiei REAL CONSTRUCT MANAGEMENT S.R.L., si îti dai acordul ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate de catre S.C. REAL CONSTRUCT MANAGEMENT S.R.L.
Datele tale vor fi utilizate pentru a evalua, a introduce si a executa contractul de prestari servicii si pentru a gestiona relatiile cu clientii.
- 2. Ai dreptul sa ne soliciti în scris sa nu prelucram datele tale personale si sa stergem datele personale dupa realizarea operatiunilor legate de serviciul prestat. Daca nu doresti prelucrarea datelor tale personale poti contacta Serviciul de Relatii cu Clientii, la adresa office@drobetaturism.ro sau la numarul de telefon 0371-783344 (tarif normal).
COMUNICAREA DATELOR PERSONALE CATRE TERTI
- 1. Noi suntem singurii proprietari ai informatiilor colectate pe acest site. Informatiile tale personale de identificare nu vor fi vândute, schimbate, transferate sau date oricarei alte societati, indiferent de motive, fara consimtamântul tau, altele decât cele necesare pentru îndeplinirea unei cereri de informare si/sau tranzactie, de exemplu pentru a trimite o comanda.
- 2. Clientul are obligatia sa NU furnizeze catre terte parti datele sale de conectare în contul de client al REAL CONSTRUCT MANAGEMENT S.R.L.
- 3. Clientul are obligatia sa stocheze în conditii de siguranta datele de conectare pentru contul sau, sa aleaga o parola formata din caractere alfa-numerice si sa nu puna la dispozitia tertelor parti, calculatorul sau alte dispozitive pe care este logat în contul de client.
IN CE SITUATII AU TERTII ACCES LA DATELE PERSONALE FURNIZATE DE CLIENT?
Transmiterea în scopul procesarii comenzii de prestari de servicii
- Datele cu caracter personal stocate de noi sunt transmise mai departe în scopul procesarii comenzii catre departamentul financiar-contabilitate, în masura în care acest lucru este necesar pentru efectuarea serviciului prestat. În cazul platii online datele cucaracter personal pot fi trimise catre procesatorul de plati, în masura în care acest lucru este necesar pentru plata.
CONSIMTAMÂNTUL
- Prin utilizarea site-ului nostru, esti de acord cu politica noastra de confidentialitate.
Nu în ultimul rând, trebuie sa stii ca informatiile complete si permanent actualizate privind prelucrarea datelor personale, le vei putea gasi începând cu data de 25 mai pe site-ul nostru, la adresa www.drobetaturism.ro